Musical - Moses

Torsdag 7. november 2024, kl. 18:30
Kirken, Slotsgade, 6240 Løgumkloster

Musical ”Milde Moses” i Løgumkloster Kirke

Kom til Musical i Løgumkloster Kirke torsdag den 7. november kl. 18.30. Her vil I opleve Løgumkloster Kirkes juniorkor og børnekor samt 2.3.4.5. klasser fra Deutsche Schule i Løgumkloster opføre fortællingen om de forfulgte isralitter og den barske Farao.  Ægyptisk dans op gennem kirken, den brændende tornebusk er nogle af de spændende ingredienser, når korene byder inden for til musical for hele familien. Over scenen går forestillingen "Du store, milde Moses", der fortæller historien om Moses, som fødes i Ægypten, hvor hans folk, israelitterne, lever som slaver. Han vokser dog op ved den grumme Faraos hof, men forbryder sig mod kongen og må flygte ud i ørkenen. Her bliver han pludselig udset af Gud til at være den, der skal lede israelitterne ud af fangenskabet. Det bliver en farefuld rejse, der ender med at Moses møder selveste Gud. Publikum får derfor en dramatisk fortælling, leveret med både skuespil, dans og sang.

Du vil måske også kunne lide...

Slotsgade 11, Løgumkloster. DK
præst : 7474 4747