Spillemandsmesse 2024

Den gennemførte spillemandsmesse bliver nu udført i Løgumkloster under ledelse af organist Lise-lotte Kristensen

Kom og syng med til Spillemandsmesse i Løgumkloster Kirke 17. november 2024 kl. 10.30.

Koret består af bl.a. dig og musikken bliver leveret af intet mindre end ”Jysk på Næsen” , en fantastisk spillemandsgruppe. Organist Lise-Lotte Kristensen er dirigent, solist Mahara Jacobsen og præst Simon Jylov

Spillemandsmesse er en sprudlende messe . Fuld af glad, ørehængende spillemandsmusik men helt som en traditionel gudstjeneste
Vi mødes til korprøver 3 onsdage: 30. oktober, 6. november, 13. november kl. 19-21 i Løgumkloster Kirke og synger til højmessen i Løgumkloster Kirke søndag den 17. november med møde kl. 8.15 til prøve og gudstjeneste kl. 10.30.
Sværhedsgraden ligger dejligt til den nemme side . Dog med udfordringer. Noder og lydfiler sendes efter tilmelding så man kan forberede sig derhjemme.

Lise-Lotte Kristensen

Organist